Wie heeft oude fotos, prentbriefkaarten en dergelijke?
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
08 September 2010, 13:07:02
Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren

+  Nieuw-Vossemeer
|-+  Prikbord Nieuw-Vossemeer
| |-+  Wie kan ons helpen?
| | |-+  Wie heeft oude fotos, prentbriefkaarten en dergelijke?
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Wie heeft oude fotos, prentbriefkaarten en dergelijke?  (gelezen 1309 keer)
Ceesboogaart
Lid
*

Bekijk profiel WWW E-mail
« Gepost op: 25 Augustus 2009, 21:33:02 »

Als webmaster van http://www.oudvossemeer.com ben ik bezig met de geschiedenis van de Ambachtsheerlijkheid Oud- en Nieuw Vossemeer en Vrijberghe welke in 2010 z'n 600e jaar ingaat.

Daarvoor ben ik op zoek naar oude fotos, prentbriefkaarten, prenten, video-opnamen van oude films en dergelijke van Oud Vossemeer, Nieuw Vossemeer en Vrijberghe en omgeving daarvan.

In 2010 hoop ik op de Open Monumentendag een volledige presentatie te
geven in de NH kerk te Oud Vossemeer van de geschiedenis van het gebied van de Ambachtsheerlijkheid welke al begon voor 1410, de eerste vermeldingen van het gebied zijn van voor 1256.

In 2009, op de Open Monumentendag 12 september geef ik in de NH kerk
te Oud Vossemeer een voorpresentatie van het materiaal wat ik al van
de periode 1256-2010 heb.
Presentatie is ongeveer 1 uur en toont meer dan 500 fotos en prenten.

Van Nieuw Vossemeer heb ik een aantal oude opnamen en uiteraard ook opnamen van 13 juni 2009 zie ook
http://www.oudvossemeer.com/borstrock/index.php?dir=nietborstrock130609200jaarbrabantNV/

(Via klein kan je foto's zien en uitzoeken, via groot kan je de orginele opnamen downloaden.)

Daarop ook mijn opnamen van Borstrock, ben nog bezig opnamen van eerdere jaren te scannen en daarbij te zetten.

Heeft U oude fotos, prentbriefkaarten, prenten, video-opnamen van oude films en dergelijke van Oud Vossemeer, Nieuw Vossemeer en Vrijberghe en omgeving daarvan?
Neem dan contact op met me via mijn emailadres of site.

Materiaal wat niet digitaal is wordt gescand en in goede orde terugbezorgd!

* 1920veer3.jpg (36.43 KB, 700x449 - bekeken 49 keer.)
« Laatste verandering: 25 Augustus 2009, 21:37:27 door Ceesboogaart » Gelogd
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte