Ervaring met Ziggo Alles-In-1
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
09 September 2010, 20:24:26
Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren

+  Nieuw-Vossemeer
|-+  Discussie Forum Nieuw-Vossemeer
| |-+  Over internet
| | |-+  Ervaring met Ziggo Alles-In-1
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Ervaring met Ziggo Alles-In-1  (gelezen 4480 keer)
Arie van der Wende
Lid
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 07 Juli 2008, 11:21:46 »

@Home, Multikabel en Casema gaan sinds enige tijd door als Ziggo. Wie o wie heeft er ervaring met de Alles-In-1 pakketten die Ziggo aanbiedt? Deze pakketten bevatten digitale televisie, internet via de kabel en telefonie via de kabel. Hoe bevalt bijvoorbeeld de kwaliteit van de televisie beelden? Ligt het internet er vaak uit? Wordt de beloofde snelheid gehaald? Kraakt de telefoonlijn? Et cetera. Ik hoor graag! Lachebek
Ruud van den Beemd
Lid
*

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1 Gepost op: 07 Juli 2008, 12:59:11 »

Goede middag,

Wij hebben zelf ruim 1,5 jaar gelede dit pakket geinstaleerd en ik moet zeggen tot onze tevredeheid. Metname televisie en telefoon is probleemloos. Internet heeft soms zijn nukken maar dit was metname na de fusie/overgang. Wij hebben niet de snelste verbinding,dus dit kan er ook mee te maken hebben. Adviseer je wel om een versterker tussen de kabel uitgang en de toestellen te plaatsen,dit omdat natuurlijk tv/internet/telefoon over 1 lijn gaan. Ging bij ons om een nieuw bouw woning en wij hebben zelfs geen kpn aansluiting meer aan laten leggen en hier heb ik nog geen seconde spijt van.

groet
Arie van der Wende
Lid
*

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 08 Juli 2008, 14:37:48 »

Dank je wel voor je reactie. Er is weinig keuze met betrekking tot internet in ons aanstaande postcode gebied. Ziggo lijkt de beste keuze gebaseerd op de specificaties. Blij om te horen dat je tevreden bent, dat maakt mij weer wat geruster Knipoog
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte